MENU

Zdroje nedorozumění ve firmách

Stává se vám, že na prostou informativní větu slyšíte reakci, která vás přinejmenším překvapí? Nacházíte se někdy v komunikačních situací, u kterých zvažujete, jak jste se do nich dostali? Zažili jste nečekanou hádku, o které vlastně ani nevíte, jak vznikla? Anebo naopak nemůžete dosáhnout svého, i když jste přesvědčeni, že jasně říkáte, co od druhých očekáváte? Zažíváte nedorozumění, která vás mrzí, překážejí vám v práci s kolegy a chcete jim přijít na kloub? Probereme to na dvouhodinovém workshopu, který nám objasní principy nedorozumění v předávání informací a sdělování požadavků a nabídne postupy pro zvýšení srozumitelnosti.

Obsah:

  • Poznáte čtyři možnosti, jak lidé mohou ve skutečnosti vnímat vámi vyslovenou větu.
  • Zjistíte, zda skutečně sdělujte srozumitelně, co potřebujete.
  • Podíváme se i na to, jak můžete podpořit jasnost v dialogu.
  • Dostanete prostor probrat situace z vaší reálné praxe.

Výstupy

  • Osvojíte si dovednosti potřebné ke zvýšení srozumitelnosti sdělení požadavků.
  • Odnesete si tipy pro reakce na situace, ve kterých dochází k nedorozuměním.
  • Odejdete s úlevou, že to lidé nedělají schválně, jen „mají zapnuté jiné ucho“.

Daniela Wogurková

lektor, kouč

Jsem praktik a optimista. Na trénincích nabízím to, co mám vyzkoušené, věci, které fungují – ve vedení lidí, (sebe)motivaci, plánování více rolí nebo úkolů, zvládání obtížných situací. Pomohu vám, abyste si na řešení přišli sami, nebo nabídnu hotové návody. Vyzkoušíte si, na čem si nabijete nos a které postupy budou pro vás ty pravé. Uslyšíte motivující zpětnou vazbu a doporučení do praxe. Mám patnáct let lektorských zkušeností, vystudované sociální vědy a praxi na psychoterapeutické klinice.