MENU

Sebeprezentace na sociálních sítích

Workshop je zaměřený na pochopení základních mechanismů fungování nejvýznamnějších sociálních sítí (Facebook, Twitter, LinkedIn) a jak mohou pomoci v propagaci a komunikaci. Důraz je kladen hlavně na to, jakým způsobem lze používat sociální sítě k podpoře značky a jejích produktů jak v rámci firemních, tak soukromých profilů jednotlivých zaměstnanců.


Obsah

  • čím se od Facebooku liší komunikace a uživatelé dalších sociálních sítí – Twitteru, LinkedInu a dalších
  • jak mohou soukromé profily zaměstnanců přispět k pozitivnímu vnímání firmy
  • jak aktivovat zákazníky na těchto sociálních sítích
  • jak oslovit co největší počet cílových uživatelů a vytvořit z nich zákazníky

Výstupy

  • jak funguje šíření informací na Facebooku a dalších sítích
  • jak efektivně bojovat proti filtrovacímu algoritmu, který výrazně omezuje počet čtenářů
  • jaká specifika mají i ostatní sociální sítě používané cílovými skupinami

Eliška Vyhnánková

konzultantka v oboru sociálních médií

Živím se jako konzultantka v oboru sociálních médií, nabízím poradenství a odborně vedená školení využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn aj. Svým klientům předávám znalosti z dlouholeté praxe.