Úmorná jednání: téma a cíl v interní komunikaci
Ve firmách si lidé často stěžují, že chodí z meetingu na meeting, vedou nekonečné rozhovory a nikde se nic moc nevyřeší. Znáte to také? Pojďme se zaměřit na to, jak udělat komunikaci ještě efektivnější, zaměřit se na cíl a jeho vyjasnění v počátku rozhovoru. Kam potřebujeme dojít? Co má být výstupem? Čeho chceme dosáhnout?
Během dvouhodinového workshopu se podíváme na toto úzké téma a stihneme si novou dovednost i nacvičit, abyste ji mohli začít ihned používat.
Obsah:
- Ukážeme si, jak jasné definování cíle rozhovoru usnadňuje jeho naplnění a pomáhá rozeznat zbytečné odbočky z cesty.
- Probereme vaše situace z praxe: jaká témata řešíte a jak můžete formulovat cíl, aby byl srozumitelný a dobře podporoval spolupráci.
- „Příchozí hovor“: jak vyjasnit, co ode mě druhý potřebuje, abychom předešli nedorozumění.
- Vyzkoušíme si, jak různé formulace cíle působí na druhé, a získáte zpětnou vazbu.
Výstupy:
- Konkrétní formulace cílů pro typické i neobvyklé situace.
- Typy cílů pro příchozí hovor.
- Příprava na konkrétní schůzky, které vás v nejbližší době čekají.
Iva Rašínová
lektor, konzultant
Vystudovala jsem psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a absolvovala sebezkušenostní výcvik v dynamické skupinové psychoterapii (SUR) a dva stupně výcviku Gestalt koučování. Baví mě pomáhat lidem k lepší spolupráci a hlubším vztahům a rozvíjení jejich dovedností. Tomu se věnuji již přes deset let jako lektor, kouč a konzultant.